Vysoké nad Jizerou (3. 2. 2013)

03.02.2013 00:00

Po sakra dlouhé době jsem se dostal ke kitingu. Něco dělám nejspíš špatně. Pokusů letos bylo asi 5, ale nebyl vítr či sníh. Konečně to alespoň částečně vyšlo v neděli 3.2.2013, kdy jsem vyrazil do Vysokého nad Jizerou. Předpověď byla dobrá, slunce taky svítilo a já si říkal, že co si více přát. Přijel jsem na místo a i přes informace z webu, že je povrch bez problémů jezditelný, se postávající kiteři moc netvářili, že by tomu tak mělo být. Foukalo něco kolem 5 m/s a já si pro svou Frenzy nemohl přát nic jiného. Nabroušené, navoskované lyže na nohou, drak nad hlavou a už to frčelo. Po několika zahranění jsem pochopil, že to bude o skluznici. Prostě kila a nedostatečná vrstva dělají své. Po půl hodince jezdění jsem zajel za fotografkou, která mě fotila z rozhledny, a rozhodl jsem se, že to zabalím, z důvodu zachování lyží, že dojedu jen tam a zpět. No cesta tam v pohodě, ale začalo pěkně přifukovat a vzhledem k mým stále začátkům, jsem se snažil trochu Frenzy přiškrtit. Nepozornost způsobila, že jsem s ní prásknul těsně vedle silnice.

Vítr už měl pořádnou sílu (teda dle mého názoru). Tahal jsem draka za brzdy jak jen to šlo. Kite se začal pěkně motat dokola, ale sílu stále měl. Nakonec po dobré radě kolem jedoucího kitera se mi povedlo draka nějak zabalit a tak mě čekala cesta zpět po silnici k rozhledně. No na druhé poježdění v letošní sezoně to byla docela bída. Pevně doufám, že to letos ještě několikrát vytáhnu a  že to nebyl poslední pojezd. Mám se pořádně co učit. Tak snad brzy. Pár fotek naleznete zde: kiters.rajce.idnes.cz/Hnojnik_3.2.2013/