Rezek 23-24. 2. 2013

11.03.2013 14:49

Tento víkend mělo foukat a mě bylo jasné, že musím trochu zvýšit score v pojezdech. V rokytnici foukalo dost, tak jsem trochu zaváhal, zda vůbec má smysl vyrážet do Vysokého na pláň. Nakonec auto nabaleno. Příjezd byl kolem 11 hodiny a v tuto dobu mělo foukat nejvíce. Překvapením bylo, když jsem uviděl 6 kiterů a všichni koukali, kde co lítá (nic teda nelítalo a to bylo na tom to divné). Vylezu z auta a naprostý nowind. Dal jsem se do řeči s postávajícími a po 15 minutách jsem se rozhodl, že se pojedu podívat k Rezku, neboť vítr přicházel ze severovýchodu. Přijíždím od Jilemnice a to byla taková najednou sněhová vánice, že nebylo vidět na krok. Foukalo něco kolem 9-10m/s. Zkontaktoval jsem ostatní (již jsem se s nimi nesetkal).

 

Nakonec jsem se rozhodl, že to rozbalím na louce u Rezku jako obvykle. Sněhu požehnaně a větru také. Vítr byl celkem nárazový a pro beginnera jako jsem já to není zase taková slast. Vytahuji půjčeného Accesse 10 a jezdím sem a tam. Chvíli to jde, ale pak to přidává. Nakonec to asi po hodince balím. Pár pádů a drak se nebezpečně přiblížil ke stromu, na který pověsil mého draka Štěpán v období Silvestra. Usoudil jsem, že samojízda není asi moc bezpečná, tak jsem to zabalil. Byl to hezký den, ale nebýt tam sám, tak bych jezdil dál. Jel jsem se ještě podívat, zda nenajdu někoho po okolních loukách, ale bohužel. Cestou jsem potkal jen dvě auta stojící napříč silnice. Sněžilo, až to nebylo hezké :-) 

Na neděli byla předpověď podobná, jen začala mírná obleva a zdálo se, že dokonce i začalo mžít. No ale to mě neodradilo. Nahoře byla mlha, že nebyl nic vidět, takže místo sobotního pojezdu jsem vynechal a jel do nižších částí. Tam jsem objevil loučku, která nebyla v mlze (50.679465, 15.508404). Pro jistotu jsem rozbalil opět accesse 10 a celkem dobře jsem se dostal nahoru. Bohužel směr větru se mírně stočil a návrat byl složitější, než jsem si myslel a hlavně jsem se dostal do bezvětří. No chtěl jsem se vrátit pro Frenzy 13 a projet to dál, ale mrkl jsem na mobil a bohužel, ten byl KO a bez mobilu a sám někde jezdit jsem nepovažoval za rozumné. Zabalil jsem to i tentokrát. No takže za víkend mám naježděny jen 2 hodiny, což není moc, ale lepší jak drátem do oka.

Snad zima ještě nekončí a budu moci score zvýšit. Fotek mám jen pár. Nebylo co v té mlze fotit :-)